Jemput LIKE page ini :))

Pengerah Jemari

Tentang Aku

Foto saya
Suka menulis, dengar lagu, baca novel dan berangan.

Selasa, 14 Januari 2014

Di Sebalik Tajuk: Cinta Gantung

Macam mana dapat tajuk Cinta Gantung?

Sebelum dapat tajuk Cinta Gantung, dah macam-macam tajuk yang saya letak untuk manuskrip ini. AsyrAfia, Ajari Aku Cinta, Belum Ada Jodoh, Menantu Seru...

Suatu hari, bila saya dengar lagu ini di YouTube, rasa macam kena dengan jalan cerita manuskrip ini.





Saya cuba search di Google kut-kut dah ada orang guna. Tak naklah sama dengan tajuk novel lain. Bila dah pasti tak ada tajuk novel yang sama, saya tambah perkataan 'cinta'. Maka, jadilah Cinta Gantung. Hee~

Untuk beli novel ini secara online, anda bolehlah berbuat demikian melalui website Penulisan2u. Khabarnya, novel ini belum diedarkan ke kedai buku tetapi sudah ada yang membelinya. Terima kasih banyak-banyak. (^____^)

Tiada ulasan: