Jemput LIKE page ini :))

Pengerah Jemari

Tentang Aku

Foto saya
Suka menulis, dengar lagu, baca novel dan berangan.

Sabtu, 30 Ogos 2014

Pesta Buku Selangor 2014

Pesta Buku Selangor 2014 di SACC, Shah Alam sudah pun bermula semalam. Saya sempat ke sana sekejap sahaja memandangkan ada hal penting. Saya sempat 'memborong' beberapa buah novel di KaryaSeni dan kedai buku Online Bookseller. Antaranya ialah Projek Memikat Suami (Hanina Abdullah), Meh Sandarkan Padaku (Aifa Batrisya), Sejak Kita Bertemu (Camellia), Rahsia Gadis VIP (Maria Kajiwa) dan Lamaran Untuk Teman Hati (Wawa Taufik).
 
Novel Projek Memikat Suami dan Sejak Kita Bertemu sebenarnya saya nak hadiahkan kepada seorang kawan ofis yang akan berkahwin pada hari ini. Hehe~ Tak pernah dibuat orang bagi hadiah novel untuk hadiah kahwin! Tapi saya dah sediakan satu hadiah lagi yang sesuai untuk orang yang baru mendirikan rumah tangga. Hee~
 
Kepada sesiapa yang ingin berkunjung ke SACC, novel-novel saya boleh didapati di booth KaryaSeni (Cinta Gantung) dan Ana Muslim (Aina Masuk Asrama, Mama Sayang Wawa dan Aku Nombor Satu).
 
 
Gambar-gambar yang sempat diambil.
 
 
Berikut adalah lokasi booth KaryaSeni dan Ana Muslim.


Booth KaryaSeni dan Penulisan2u

Booth Ana Muslim
 
 
Pesta buku ini akan berlangsung lebih kurang selama 10 hari. Jadi, jangan lepaskan peluang untuk ke SACC yang terletak bersebelahan dengan Kompleks PKNS dan berdepan dengan SACC Mall. Dengar khabar, pelakon pun ada di sana.

Tiada ulasan: