Jemput LIKE page ini :))

Pengerah Jemari

Tentang Aku

Foto saya
Suka menulis, dengar lagu, baca novel dan berangan.

Isnin, 10 November 2014

10.11.12

Waktu saya belajar di Shah Alam, dia pula menetap di Shah Alam. Tapi kami tak pernah bertemu apatah lagi berkenalan.


Waktu saya praktikal di PTS, dia pula melukis untuk PTS. Tapi kami tak pernah bertemu apatah lagi berkenalan.


Kami berkenalan dalam blog dan akhirnya bertemu di PWTC sempena Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur 2009. Waktu itu saya baru nak membina kerjaya tapi dia ada nama dalam industri. Saya hanya 'salesgirl' yang mempromosikan komik OKA tapi dia pula dah ada buku sendiri dan sibuk layan peminat yang mintak autograf.


Selepas 3 tahun berkawan, kami mengikat tali pertunangan pada 1 Julai 2012 dan 4 bulan kemudian sah menjadi suami isteri iaitu pada 10 November 2012. Kini, usia perkahwinan kami genap 2 tahun. Alhamdulillah...

Tiada ulasan: