Jemput LIKE page ini :))

Pengerah Jemari

Tentang Aku

Foto saya
Suka menulis, dengar lagu, baca novel dan berangan.

Ahad, 23 November 2014

Jualan Buku Akhir Tahun 2014

Assalamualaikum.

Bermula 20 November yang lalu, suatu pesta buku atau lebih dikenali dengan Jualan Buku Akhir Tahun 2014 telah pun berlangsung di Dewan 6, KLCC sehingga 23 November iaitu hari ini. Cadangnya nak pergi jenguk sekejap tapi suami saya kata jauh kalau saya nak berjalan ke sana dengan keadaan sekarang. Jadi, terpaksalah kirim gambar sahaja. Sob... sob...
 
Ha, ini novel Cinta Gantung di booth KaryaSeni dan Penulisan2u. Kepada pembaca yang singgah ke sana, bolehlah dapatkan novel ini dengan harga istimewa. Dengar-dengarnya, ada diskaun hebat!
 
 
Novel Cinta Gantung di booth Pen2u
 
 
Selain novel Cinta Gantung, khabarnya dua buah novel remaja saya iaitu Budak SMART dan Pemuja Rahsia juga ada dijual di sana yakni di booth Gemilang Publishing. Kepada pembaca yang masih tercari-cari akan novel-novel ini, bolehlah dapatkannya di sana ya.
 
 
Novel Budak SMART dan Pemuja Rahsia di booth Gemilang Publishing
 
 
Dengar kata, Ana Muslim pun ada buka booth di sana. Jadi, bagi pembaca novel kanak-kanak, jangan lupa dapatkan novel kanak-kanak saya yang berjudul Aina Masuk Asrama, Mama Sayang Wawa dan Aku Nombor Satu di booth Ana Muslim ya.

Tiada ulasan: