Jemput LIKE page ini :))

Pengerah Jemari

Tentang Aku

Foto saya
Suka menulis, dengar lagu, baca novel dan berangan.

Rabu, 28 Januari 2015

Pesta Buku Selangor 2015

Assalamualaikum.

Alhamdulillah, kita bertemu pada tahun baru 2015 walaupun sudah masuk hari yang ke-28. Hee~ Maklum saja, tak ada apa yang nak diupdate. Novel baru pun tak ada. Konon nak siapkan sebelum tahun 2015 menjelma. Tup, tup, dah nak masuk bulan dua dah pun tapi manuskrip masih tak siap-siap padahal cuma tinggal kurang 100 muka surat saja lagi T_____T

Apa-apa pun, insya-Allah saya akan cuba siapkan dalam tahun ini juga. Agak-agak, masa tengah berpantang boleh mengadap laptop tak ya? \^o^/ Eh, macam ada masa saja nak mengadap laptop waktu tu. Sekarang pun laptop terbiar saja tak berusik. Harap-harap sebelum bulan enam ini dapatlah siapkan satu manuskrip.

Ha, sementara tunggu manuskrip tu siap, bagi sesiapa yang belum pernah baca novel saya, bolehlah dapatkan di Pesta Buku Selangor yang akan berlangsung pada 29 Januari ini (yakni esok) sampailah 8 Februari nanti. Memang sesuai sangat buat pesta buku waktu orang dah dapat gaji ni, kan?

 

 
Rasa macam baru saja lagi Pesta Buku Selangor 2014 berlangsung, tup, tup, dah tahun 2015 pula? Macam biasa, Pesta Buku Selangor akan diadakan di Pusat Konvensyen Shah Alam (SACC). Jadi, orang-orang Shah Alam, jangan lupa datang! (^_____^)

Tiada ulasan: