Jemput LIKE page ini :))

Pengerah Jemari

Tentang Aku

Foto saya
Suka menulis, dengar lagu, baca novel dan berangan.

Rabu, 10 Disember 2014

Ekspo Buku Malaysia 2014

Assalamualaikum!

Hari ini sudah 10 Disember 2014! Hal ini bermakna Ekspo Buku Malaysia sudah bermula di PWTC! Bagi yang belum tahu, ekspo ini akan diadakan selama 4 hari iaitu bermula pada hari ini hingga 14 Disember nanti.

Seperti biasa, pelbagai diskaun dan hadiah menarik menanti para pengunjung. Walaupun baru hari pertama, kelihatan ramai juga pengunjung. Mungkin kerana masih dalam waktu cuti sekolah. Eh, saya tak pergi. Cuma tengok dalam Facebook penerbit KaryaSeni saja. Hee~

Buat masa ini, saya belum pasti sama ada saya akan pergi ke sana atau tidak. Bergantung pada kesihatan. Saya pun hampir confuse sebenarnya sebab banyak sangat pesta buku tahun ini. Apatah lagi dengan keadaan sekarang, saya sudah kurang berjalan. Jadi, bukan semua pesta buku saya dapat pergi.

Kalau anda nak tahu apa kelainan pesta buku yang ni, kenalah datang sendiri tengok ya.

Tiada ulasan: