Jemput LIKE page ini :))

Pengerah Jemari

Tentang Aku

Foto saya
Suka menulis, dengar lagu, baca novel dan berangan.

Ahad, 15 November 2015

Carta MPH


Carta Bestseller MPH (local) yang terkini


Pertama kali tengok Bukan Tak Suka tersenarai dalam carta, rasa macam tak percaya. Rasa macam bermimpi. Rasa macam tak mungkin. Tapi kalau betul Bukan Tak Suka dapat sambutan daripada pembaca, alhamdulillah sangat. 

Mungkin bagi sesetengah pembaca, Bukan Tak Suka cuma cerita biasa-biasa saja. Tapi sebagai penulis, saya sudah berusaha sehabis baik untuk berikan yang terbaik. Hasilnya, saya merasa juga tengok novel sendiri masuk carta di kedai buku terutamanya MPH.

Walaupun ada yang kata carta tu tak bermakna apa-apa tapi bagi penulis yang suam-suam kuku macam saya ni, benda ni jadi semangat dan dorongan kepada saya untuk lebih berusaha menghasilkan karya yang lebih baik pada masa akan datang. Ya, saya tahu Bukan Tak Suka mungkin bukan sebuah karya yang sempurna tapi setiap kali saya tulis manuskrip baharu, saya selalu tanamkan dalam diri yang manuskrip kali ini mesti lebih baik daripada yang sebelumnya.

Selama beberapa minggu Bukan Tak Suka berada dalam carta, kejap nombor 10, kejap nombor 17, kejap nombor 10 balik, kejap nombor 6, malah mungkin lepas ni Bukan Tak Suka tak ada dalam carta lagi, harapan saya semoga novel ini dapat memberikan sesuatu kepada pembaca.


Minggu pertama


Minggu kedua


Minggu ketiga


Buat anda yang sudah memiliki novel Bukan Tak Suka, terima kasih banyak-banyak atas sokongan anda. Insya-Allah, kita berjumpa di Pesta Buku Malaysia pada 28 November nanti di Bilik Kedah & Johor ya. Masih berkira-kira nak beri gift apa. Tinggal dua minggu saja lagi!

Tiada ulasan: