Jemput LIKE page ini :))

Pengerah Jemari

Tentang Aku

Foto saya
Suka menulis, dengar lagu, baca novel dan berangan.

Isnin, 23 November 2015

Ekspo Buku Malaysia 2015

Ingatkan tahun ini tak ada join mana-mana pesta buku, alhamdulillah dapat jemputan daripada KaryaSeni dan Penulisan2u untuk sama-sama memeriahkan Ekspo Buku Malaysia yang akan diadakan pada 25-29hb ini bertempat di PWTC. Jadi, inilah jadualnya ya. 




Seperti yang tertera dalam jadual, saya akan berada di booth KaryaSeni dan Penulisan2u pada 28hb bersama Melur Jelita, Shaista Haziq dan Hairynn Salehuddin. Seram pula tengok nama-nama ni. Rasa kerdil sangat. Hee. 

Bagi yang sudah memiliki novel Bukan Tak Suka, berita baik buat anda yang ingin mengetahui sambungan kisah rumah tangga Danish dan Elfira, anda bolehlah mendapatkan Antologi Cerpen dan Mini Novel Melodi Cinta Edisi 2 di sana. Ya, kali ini kisah rumah tangga mereka. Bukan kisah student lagi.



Belum pun sampai pukul tujuh malam, sekali lagi isterinya mengadu lapar dan nak makan piza pula. Isterinya ada bela apa-apa ke? Mana tahu kalau yang makan tu bukan isterinya, tapi belaannya?
-Bukan Tak Mahu-


Insya-Allah, ada cenderahati istimewa untuk anda yang menemui saya di Bilik Kedah Johor pada pukul 10:00 pagi hingga 12:00 tengah hari. Nak tahu apa dia? Ha, kenalah datang jumpa saya! :))

Nota kaki: Siang tadi sempat jenguk carta MPH. BTS kembali masuk dalam carta, no 12!

Tiada ulasan: