Jemput LIKE page ini :))

Pengerah Jemari

Tentang Aku

Foto saya
Suka menulis, dengar lagu, baca novel dan berangan.

Ahad, 3 April 2011

Gagal Lagi!

Nampak gayanya, aku gagal menahan diri daripada membeli sebarang novel sehingga Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur 22 hari bulan nanti. Yalah, nak tunggu pesta buku, lambat sangatlah. Hehe. Sudahnya aku terbeli juga dua buah novel ini yakni sebuah seminggu.



Sejurus terlihat novel ini di Kinokuniya Isnin yang lalu, aku terus mencapainya. Sudah lama aku menantikan sambungan novel "D'Blur" dan "D'3R" ini. Dan ternyata ceritanya lebih baik daripada dua novel Ellis Gee yang terdahulu. Ceritanya juga sangat kena dengan situasi aku sekarang. Tentang kerja, gaji, kawan, bakal mak mertua dan kehidupan! Eh, kisah bakal mak mertua itu tidak termasuk dalam kisah aku sekarang =)



Novel ini pula aku baru beli semalam. Cari di Kinokuniya tak ada tapi aku jumpa novel ini di sebuah kedai buku di Jalan TAR. Orang lain sibuk membeli-belah untuk persiapan raya, aku pula sibuk cari novel di sana. Nasib baik ada diskaun 20 peratus. Hehe. Seperti novel pertama Zuliana Abuas, "Viva Sakura" yang mengandungi elemen misteri, novel kedua beliau ini juga tidak kurang elemen misterinya dan mampu membuatkan aku tidak tidur malam!


Masih banyak novel yang perlu diborong tapi kena tunggu gaji. Huhu.

Tiada ulasan: