Jemput LIKE page ini :))

Pengerah Jemari

Tentang Aku

Foto saya
Suka menulis, dengar lagu, baca novel dan berangan.

Rabu, 27 April 2011

Shopping Yuk!

Antara novel yang sudah dibeli sepanjang lima hari pesta buku di PWTC berlangsung:-








"Tanpa Kata Cinta" sudah selesai dibaca manakala novel "Cinderellah VS Rapunzellah" pula aku baca ketika mengisi masa di booth One Nusantara dan novel "Valentina Nervosa" pula aku baca sebelum tidur. Hehe.

Selain memborong novel, aku juga sempat melepak bersama kawan-kawan UiTM dahulu yang kini bekerja dengan pelbagai jenis syarikat penerbitan dan berkongsi cerita bersama rakan penulis seperti Maria Kajiwa, Nadir, Rizai Reeani, Julia Esqa, Izanor Sharif, Ain Maisarah dan Farihah Iskandar. Fuh, masih banyak novel lagi yang hendak dibeli ni.

Tiada ulasan: