Jemput LIKE page ini :))

Pengerah Jemari

Tentang Aku

Foto saya
Suka menulis, dengar lagu, baca novel dan berangan.

Ahad, 6 Mei 2012

Hari Terakhir PBAKL 2012

Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur 2012 bakal melabuhkan tirainya hari ini. Kepada sesiapa yang belum pergi, inilah peluang terakhir anda!

Pada tahun ini, saya menjalinkan kerjasama dengan sebuah penerbit lagi iaitu Ana Muslim. Dengan Ana Muslim, saya menulis novel kanak-kanak yang berjudul "Aina Masuk Asrama".



'Aina Masuk Asrama' di booth Ana Muslim


Juga novel remaja saya terbitan One Nusantara, "Budak SMART" dan "Pemuja Rahsia" di booth bernombor L-074 yang terletak di legar putra PWTC.




Novel-novel di booth One Nusantara


Serta novel cinta terbitan KarnaDya Solutions di booth bernombor 3177, 3178, 3199, 3200 yang terletak di Dewan Tun Razak 3.




Kepada yang sudah mendapatkan novel-novel saya, terima kasih saya ucapkan. Semoga anda berpuas hati dan mendapat sesuatu daripadanya. Kita jumpa di Pesta Buku Selangor pula nanti ya :)

Tiada ulasan: